Sivut

torstai 17. joulukuuta 2015

Linkkejä, Linkkejä

Hei murut! Oon tosi kuumeessa ja oon koko viikon aikana voinut vaan nukkua ja katsoa Breaking Badia. Lupaan parantaa itseni (sekä tapani) ensi viikolla ja kirjoitan aivan kaikki postaukset mitä oon nyt missannut. Ottakaa tästä pieni kasa linkki-goodnessia tälle viikolle.




Yritän epätoivoisesti kerjätä sympatioita tällä rakeisella selfiellä.

1. Star Wars-näyttelijäkaarti vetää SW-musamedleyn accapellana. So much goodness.

2. Heavy Blog Is Heavyn top 50 of 2015. Universumin parhaimpiin lukeutuva musajulkaisu listasi tämän vuoden parhaimmat levyt. Tsekkaa, inspiroidu ja ota kaikki haltuun.
Edit: sivustolla on jotain ongelmia servereidensä kanssa. Joillain sivu toimii ja joillain ei.

3. Sivusto, jolta voi kuunnella kissan kehräämistä loopilla.

4. Baronessin huomenna (!!) julkaistava levy on salaperäisesti piilotettu ympäri nettiä. On vaan etsimisestä ja löytämisestä kiinni.

5. Wired-leden suositukset tän vuoden parhaimmista kirjoista. Jos ei muille lahjaksi ni vähintään itselle.

6. Fantastic Beasts and where to find them-elokuvan traileri. J.K. Rowling on kirjoittanut elokuvan, joka sijoittuu Harry Potter-universumiin, vaikka tapahtuukin jenkeissä. Odotan tätä niin paljon, pelkään että petyn lujaa.  


EDIT: JA SIIS... PJ HARVEY SIDEWAYSSIIN. OLEN MENOSSA. 


2nd EDIT: Pakko jakaa tää viel. Niin hyvää triviaa, niin rakkaasta Deadpoolista kuin Boba Fettistä... vaikkei tää mun lemppari-ERB olekkaan (toisin kun nerokas Jobs vs. Gates).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti