Sivut

tiistai 10. toukokuuta 2016

Soittolistaus: KESÄLISTA 2016

Mä olen viimeisen parin viikon aikana koittanut kuumeisesti kerätä tälle tulevalle kesälle soittolistaa ja jostain syystä mulla takkuaa ajatus huolella ja mikään musa ei tunnu tuovan sopivia kesäfiiliksiä. Siksi käännyn teidän höpömussukoiden puoleen!


Spotifyssa on (ainakin itselleni) vähäiselle käytölle jäänyt mahdollisuus väsätä yhteisiä soittolistoja muiden palvelun käyttäjien kanssa. Nips naps, kuka tahansa tiettyä soittolistaa seuraava voi lisätä omat biisinsä kollaboratiiviselle listalle. Mulla on muutama tällainen lista ja ne ovat tuoneet mun elämään paljon uutta ja hyvää musiikkia (heyyyyyo, Cotte ja Peksi).

Nyt pyytäisinkin teidän apuanne vuoden 2016 kesäsoittolistan kanssa! Eli klikatkaa tästä itsenne soittolistalle, lisätkää mielinmäärin biisejä jotka teidän mielestänne toimii hyvin kesäkuuntelussa. Genrellä, moodilla, kielellä tai biisin julkaisuvuodella ei oo väliä. Kaikkien biisien lisänneiden kesken arvotaan hahaha ei mitään.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti